Heimon Hössötyksiä

Heimon Hössötyksiä

sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

HiRRRveästi kaikkea!

Paljon on parissa viikossa tapahtunut, oon ollu taas Espoossa sukuloimassa, sain syödä palloja siellä. Sit oon kiusannut Enniä, ollaan käyty monena päivänä puistoilemassa, oon myös auttanut äitiä siivoamaan.. eli toisiensanoen nukkunut juuri pestyjen verhojen ja täkkien päällä heti kun silmä välttää.. tuhosin yhden kukankin ja samalla tais innostuksesta vähän lirahtaa sänkyyn!


Puhtaita verhoja ja täkkejä! Mmmm!

      
Kauhean rankkaa toi siivoaminen.. kattelin kyl aika paljon telkkaria samalla, tuli oikein jännittäviä eläinohjelmia animal planetilta. Se onkin mun suosikki kanava.



 

Ton pallon pistin  niin pieneksi silpuksi  kun vain pienellä suullani osasin. Isi joutui sit keräilee pieniä punaisia muovin palasia pöytien alta. Olin taas aika reipas poika, niin paljon riehuin että koko loppuilta meni nukkuessa.



 
 Toisinaan saatan hieman kerjätä kun äiti syö.. vaikka mua kuinka väsyttäis ja haukotuttaisi niin ruokaa jaksaa tuijottaa aina.. josko jotain herkkua saisin!



 Äiti taas kiitteli kovasti mun aikaansaannoksia. Vähän olin kukkia järjestellyt ja lirautellut innostuksestani. Äiti piti mulle pientä puhuttelua kun tommoista nyt rupesin harrastelemaan kun en oo muutenkaan viime aikoina aiheuttanut mielenharmia. Mä kuuntelin korvat pystyssä sen puhetta ja painuin siltä seisomalta nukkumaan pöydän alle.. onhan toi hortonomin ja sisustussuunnittelijan työ kuitenkin aika raskasta.







Tosta Ennin jahtaamisesta tulee tosi väsyneeks, joutuu aina välillä lepäilee varjossa että taas jaksaa.



Tänään leivoin äidin kanssa kauralastuja, oli hyvää. Saatiin maistaa Ennin kanssa taikinaa ja niitä valmiita tuotoksia. Isikin söi niin paljon että sille tuli äklö olo, mulla ei kyllä moista ongelmaa ollut. 
Tämmöisia kuulumisia tällä kertaa!

  T: Hemuli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti