Heimon Hössötyksiä

Heimon Hössötyksiä

lauantai 7. toukokuuta 2011

Hei vaan hei hei!

Mä olen staffordshirenbullterrieri Heimo. Mun se hieno nimi on Fiteck Lightning mutta äiskä kutsuu mua Heimoksi. Oon kohta vuoden ikäinen eli aika vanha.. vaikka äiskä sanookin mua vielä kakaraks. Mun elämässä on tapahtunut jo monenmoista jännää. Oon saanu paljon uusia kavereita, pari tyttöystävääkin mulla on!  Oon saanut noi vanhemmat välillä aika vihaseks.. musta tuleekin isona LVI-mies. Osaan pyöristää betoniseinien kulmat, ottaa jalkalistat pois ja järsiä vessan lattiakaivon kannen soikeaksi. Suutarin vikaakin löytyy. Eli aikamoinen moniosaaja.


Ensimmäiset torkut siskon viekussa.
Ulkona oli aika jännää!


Tässä mut oli just haettu uuteen kotiin!
Olin aika hyvännäköinen pienenä. Oonhan mä kyllä vieläkin ja komistun vaan koko ajan :)
Mun ensimmäinen koti oli vartiokylässä ja ensimmäiset kaverit oli naapurin nöffet. Ne oli tosi isoja ja vähän pelottavia mut kun niihin tutustui niin ne oli kyllä kivoja. Jouduttiin muuttaa pois vartiokylästä kun äiskä sanoi että vessa haisee perunakellarille ja vesi valuu keittiön katosta.. mä otinkin silloin neuvosta vaarin ja remppasin keittiön seiniä. Ei olisi kuulemma tarvinnut.. ja oli vielä kuulemma väärä seinäkin. Iskä oli iloinen kun paikkasi mun jälkiä. Mua vähän nauratti.
 Nyt me asutaan Vantaalla.. aika noloa. Mut nyt meillä on tosi kiva ihan uusi asunto. Äiti on tyytyväinen.. on sisustanut aika paljon, mä aina välillä  yritän auttaa. Siirtelen sen koristetyynyjä ja syön alulakanoita.

 Me käydään aika paljon koivukylän koirapuistossa ja siel on niitä agilityhässäköitä! Pääsin iskän kaa vähän kokeilee niitä ja kivaa oli! Pari kertaa päätinkin että käännyn kesken kaiken takas alotussuuntaan.. iskä jotain puhisi siinä että väärä suunta..


Oon aika taitava.. no on toi iskäkin aika ripee noin vanhaks.



Iskää tais vähän  naurattaa kun päätin oikaista vähän..





Whiiii! Täs mä tajusin mitä pitää tehdä.






































Tällästä kivaa tällä kertaa! Nyt meen ottaa torkut sohvapöydän alle, on ollut rankka päivä!

T: Heimo


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti