Heimon Hössötyksiä

Heimon Hössötyksiä

torstai 12. toukokuuta 2011

Kaljaa, porkkanaa ja jääkiekkoa.

Ette ikinä arvaa.. mä sain maistaa eilen ekaa kertaa porkkanaa! Kattelin siinä keittiön lattialla että mitä se äiskä siinä touhottaa kun raastinrauta raikas. No sit äiti kysy et haluunko maistaa ja halusinhan mä.  Hirveesti en ehtinyt maistaa porkkanan makua kun piti hotkasta, olihan toi isosisko siinä vieressä. Lisää olisin kuitenkin halunnut. Joskus salaa pääsen maistaa isin urheilujuomaa kun sen keskittyminen herpaantuu kun se katsoo jääkiekkoa tai nhl:ää.. kuulemmma kaksi aivan eri asiaa.  

Mä olin koirapuistossa pari päivää sit yläkerran pitbullin kanssa.. komea uros hänkin. Niin komea että vähän innostuin liikaa. Äitiä nauratti.. kuulemma löysi mut pienenä kaapista. Ilmankos.




Mun valtakunta.                       





































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti