Heimon Hössötyksiä

Heimon Hössötyksiä

lauantai 7. toukokuuta 2011

Paljon tohinaa, sukulaisia ja ihan vähän munkkeja.

Aamu alkoi Ennin kitinällä, sillä taisi olla hätä niin sit munkin täyty nousta! Jännä päivä oli kuitenkin tiedossa. Aamupalan jälkeen (söin muuten naudan mahaa) hovikuskini lähti viemään mua ja äitiä Espoon leppävaaraan jossa oli tiedossa paljon komeita koiria! Tapasin sisaruksia ja jopa äiskän äiskän :)
Äiti oli onnellinen kun ne kaikki muutkin oli ihan häsliä enkä mä ollutkaan ainoa. Mulla on kuulemma tosi hyvännäköinen pää.. on muuten levee. Oon kyllä aika atleettinen kaveri, näin kehuttiin ja mua ehkä rupes vähän punastuttamaan :) 





 Mä olin aika innoissani koko ajan ja innostuin tosi kovasti kaikista tytöistä. Kasvattaja sanoi että saadaan kahvia ja munkkeja ja siitäkös mä tykkäsin! Sain maistaakkin semmoista ja se oli herkkua !












Paljon oli kavereita kentällä! En tiennyt kenen luokse olisin yrittänyt kun oli niin paljon reksuja siinä! Isona mä haluan olla myös noin komea!












TOSI monta staffia!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti